Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων

Συχνές ερωτήσεις

  • Δεν μπορώ να εγγραφώ.

Προσπαθώ να εγγραφώ με πιστοποίηση μέσω taxisnet και με επαναφέρει στην αρχική οθόνη της εφαρμογής.

    • Πιθανότατα  έχετε εγγραφεί προηγουμένως με τα ίδια στοιχεία taxis αλλά με διαφορετικό e-mail.
    • Ελέγξτε ακόμη εάν έχει γίνει από κάποιον συναδελφό σας από το ίδιο γραφείο.

Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Help desk του ΟΒΙ.

    •  

Προσπαθώ να εγγραφώ με ψηφιακή υπογραφή και δεν ανταποκρίνεται το σύστημα.

Επισυνάψτε κάποιο Έγγραφο Ταυτoποίησης ,δηλαδή Αστυνομική Ταυτότητα/Διαβατήριο ή άλλο επίσημο στοιχείο ταυτοποίησης, το οποίο θα πρέπει να είναι υπογεγραμμένο με την Ψηφιακή σας Υπογραφή.Σε περίπτωση που δεν έχετε ψηφιακή υπογραφή, για να βρείτε πληροφορίες για την απόκτηση ψηφιακής υπογραφής, μπορείτε να πάτε στην ιστοσελίδα http://aped.gov.gr/

  • Κάνω εγγραφή αλλά δεν μου έρχεται το mail επιβεβαίωσης.
    • Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση στο e-mail σας.
    • Ελέγξτε αν έχετε βάλει το σωστό e-mail.
    • Ελέγξτε μήπως το mail έχει πάει στα ανεπιθύμητα, junk κ.λ.π.

Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Help desk του ΟΒΙ.

  • Δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή (δεν μπορώ να κάνω login).
    • Ελέξτε αν έχετε όντως κάνει εγγραφή.
    • Ελέξτε αν το όνομα χρήστη και το συνθηματικό που χρησιμοποιείτε είναι τα σωστά.
    • Ελέξτε ότι έχετε κάνει την σωστή επιλογή γλώσσας και έχετε απενεργοποιημένα τα κεφαλαία.
    • Ελέξτε ότι είστε συνδεδεμένοι στο internet.

Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Help desk του ΟΒΙ.

  • Δεν εμφανίζονται σωστά οι οθόνες (εμφανίζονται λευκές ή άλλοιωμένες).

Εάν προσπαθείτε να εισέλθετε στην εφαρμογή με Internet Explorer, δοκιμάστε με Mozilla ή Google Chrome.

Αν δεν έχετε εγκατεστημένο κανέναν από τους δύο ζητήστε βοήθεια από το Help desk για να τους εγκαταστήσετε.

  • Πώς μπορώ να πληρώσω χωρίς την χρήση κάρτας;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή με την χρήση του κωδικού RF .Ο κωδικός εμφανίζεται μόλις οδηγηθείτε σε περιβάλλον τράπεζας. Αντιγράφετε τον κωδικό RF και πληρώνετε είτε μέσω α)web-banking είτε β)στο γκισέ της τράπεζας είτε γ)στα ειδικά μηχανήματα που υπάρχουν στις τράπεζες και δέχονται πληρωμή με κωδικό.

Σημειώνεται ότι αποδεκτό είναι μόνον το ποσό που αναφέρεται στην αίτηση.Στο περιβάλλον της τράπεζας, επιλέξτε στη Ενότητα ‘Πληρωμές’, από τη λίστα των διαθέσιμων πληρωμών, την κατηγορία ‘Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ)’ και εισάγετε τον  κωδικό RF που εμφανίζετε στην αίτηση που θέλετε να πληρώσετε, στο αντίστοιχο πεδίο ‘Κωδικός Πληρωμής’.

  • Προβλήματα με τον browser που χρησιμοποιώ(δεν γνωρίζω ποιον browser χρησιμοποιώ).

Για να δείτε ποια έκδοση περιηγητή (browser) έχετε μπορείτε να πάτε στη ιστοσελίδα https://www.whatismybrowser.com/  και αυτομάτως θα δείτε στην οθόνη την έκδοση του περιηγητή που έχετε. Προτιμητέος περιηγητής ο Mozilla τον οποίο αν δεν έχετε μπορείτενα τον κατεβάσετε από εδώ .

  • Δεν μπορώ να ανεβάσω το αρχείο που επιθυμώ.

Μπορείτε να ανεβάσετε μόνο αρχεία της μορφής PDF ,μεγέθους έως 10ΜΒ και τα οποία δεν θα πρέπει να είναι κλειδωμένα .

Εάν έχετε πρόβλημα ελέγξτε:

    • Ξανά τη σύνδεση στο internet.
    • Μήπως το αρχείο είναι πολύ μεγάλο σε μέγεθος .
    • Μήπως η ταχύτητα του δικτύου σας είναι πολύ χαμηλή.
    • Μήπως υπάρχουν ρυθμίσεις ασφαλείας στην τοπική σας εγκατάσταση που το εμποδίζουν (firewall κ.λ.π.).
  • Επιθυμώ διευκρινήσεις επί της διαδικασίας και των όρων χορήγησης.

Χρήσιμες πληροφορίες για όλα μπορείτε να βρείτε στον επίσημο ιστότοπο του ΟΒΙ εδώ

Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Help desk του ΟΒΙ.

  • Πώς γνωρίζω ότι η αίτησή μου έχει καταχωρηθεί με επιτυχία;
    • Μπορείτε να μεταβείτε στο μενού «Υποβληθείσες αιτήσεις» και να δείτε τον κατάλογο των αιτήσεων που έχετε υποβάλλει. Εάν στην υποβληθείσα αίτησή , στη στήλη ”Πληρωμές” εμφανίζεται ένα ποσό σε μπλε πλαίσιο, τότε η πληρωμή της αίτησής σας εκκρεμεί, επομένως και δεν μπορεί να θεωρηθεί ως καταχωρημένη στο συστημα του Οργανισμου.Πατώντας πάνω στο ποσό, οδηγείστε στο περιβάλλον της Τράπεζας όπου και μπορείτε να τακτοποιήσετε την πληρωμή. 
    • Εάν δεν εμφανίζεται κάποιο ποσό στις ”Πληρωμές” , τότε η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία στο σύστημα του Οργανισμού.                

*Μπορείτε να δείτε την προεπισκόπιση της αίτησής σας, μεταβαίνοντας στις υποβληθείσες αιτήσεις , πατώντας πάνω στην    αίτηση

  • Η σύνδεσή μου διακόπτεται ενώ καταχωρώ την αίτηση

Ανοίγω και πάλι τον περιηγητή (browser) και εκεί βρίσκονται όλα τα στοιχεία της αίτησης μέχρι πριν τη διακοπή. Επανελέγχω, ανεβάζω τα αρχεία που απαιτούνται και αποστέλλω την αίτησή μου κανονικά.

  • Δεν εμφανίζεται ο Α\Υ (αριθμός υπόθεσης) της αίτησης μου στις υποβληθείσες αιτήσεις

Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί Α\Υ στην αίτηση που υποβάλλατε παρακαλούμε μην προβείτε σε πληρωμή και επικοινωνήστε με την ομάδα του Help Desk στο help_desk@obi.gr  και στο τηλέφωνο 210 6183692-693-694 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

  • Μετατροπή ενός αρχείου σε pdf
  • εάν έχετε το αρχικό έγγραφο σε μορφή word (.doc), ανοίγετε το word και file–>save as–>δίνετε το όνομα του αρχείου και επιλέγετε PDF (*,pdf)
  • εαν έχετε εικόνες σε .jpeg και θέλετε να τις μετατρέψετε σε pdf. Ανοίγετε ένα νέο word και βάζετε όλες τις εικόνες σας. Και στην συνέχεια κάνετε την ίδια διαδικασία με προηγουμένως file–>save as–>δίνετε το όνομα του αρχείου και επιλέγετε PDF (*,pdf).
  • Δεν εμφανίζεται η αίτηση στις υποβληθείσες αιτήσεις.
  • clear cache
  • πραγματοποιήστε έξοδος- είσοδος
  • μήπως έχει εμφανιστεί στην επόμενη σελίδα
  • browser
  • Πως μπορώ να δω την κατάσταση της αίτησης (αριθμός κατάθεσης, αριθμός υπόθεσης)

Για να δείτε εαν η κατάσταση αίτησης είναι οριστική ή θέλει αποδοχή καταθέτη, καθώς και τον αριθμό κατάθεσης, αριθμό υπόθεσης θα πρέπει να πάτε στις υποβληθείσες αιτήσεις , να βρείτε την αίτηση που είχατε υποβάλλει και να πάτε στις οριστικοποιήσεις για να βρείτε τις συγκεκριμένες πληροφορίες.

  • Μπορώ να αποθηκεύσω την αίτηση πριν την υποβάλλω

  Δεν μπορείτε να αποθηκεύσετε την αίτηση σας αφού την υποβάλλεται. εκτός άμα έχουν κρατήσει τα στοιχεία ο browser.

  • Μπορώ να κάνω αλλαγή στην αίτηση που έχω υποβάλλει

Δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγή της αίτησης που έχετε υποβάλλει. στην πιθανότητα κάποιου λάθους θα πρέπει να μας αποστείλετε συμπληρωματικά ή αίτηση μεταβολών ανάλογα την περίπτωση.

  • Πως γίνεται η αποδοχή καταθετών σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότεροι καταθέτες

 

  • Mετατροπή ενός αρχείου σε jpeg