Προσπαθώ να εγγραφώ με πιστοποίηση μέσω taxisnet και με επαναφέρει στην αρχική οθόνη της εφαρμογής.
Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Help desk του ΟΒΙ.
Προσπαθώ να εγγραφώ με ψηφιακή υπογραφή και δεν ανταποκρίνεται το σύστημα.
Επισυνάψτε κάποιο Έγγραφο Ταυτoποίησης ,δηλαδή Αστυνομική Ταυτότητα/Διαβατήριο ή άλλο επίσημο στοιχείο ταυτοποίησης, το οποίο θα πρέπει να είναι υπογεγραμμένο με την Ψηφιακή σας Υπογραφή.Σε περίπτωση που δεν έχετε ψηφιακή υπογραφή, για να βρείτε πληροφορίες για την απόκτηση ψηφιακής υπογραφής, μπορείτε να πάτε στην ιστοσελίδα http://aped.gov.gr/
Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Help desk του ΟΒΙ.
Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Help desk του ΟΒΙ.
Εάν προσπαθείτε να εισέλθετε στην εφαρμογή με Internet Explorer, δοκιμάστε με Mozilla ή Google Chrome.
Αν δεν έχετε εγκατεστημένο κανέναν από τους δύο ζητήστε βοήθεια από το Help desk για να τους εγκαταστήσετε.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή με την χρήση του κωδικού RF .Ο κωδικός εμφανίζεται μόλις οδηγηθείτε σε περιβάλλον τράπεζας. Αντιγράφετε τον κωδικό RF και πληρώνετε είτε μέσω α)web-banking είτε β)στο γκισέ της τράπεζας είτε γ)στα ειδικά μηχανήματα που υπάρχουν στις τράπεζες και δέχονται πληρωμή με κωδικό.
Σημειώνεται ότι αποδεκτό είναι μόνον το ποσό που αναφέρεται στην αίτηση.Στο περιβάλλον της τράπεζας, επιλέξτε στη Ενότητα ‘Πληρωμές’, από τη λίστα των διαθέσιμων πληρωμών, την κατηγορία ‘Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ)’ και εισάγετε τον κωδικό RF που εμφανίζετε στην αίτηση που θέλετε να πληρώσετε, στο αντίστοιχο πεδίο ‘Κωδικός Πληρωμής’.
Για να δείτε ποια έκδοση περιηγητή (browser) έχετε μπορείτε να πάτε στη ιστοσελίδα https://www.whatismybrowser.com/ και αυτομάτως θα δείτε στην οθόνη την έκδοση του περιηγητή που έχετε. Προτιμητέος περιηγητής ο Mozilla τον οποίο αν δεν έχετε μπορείτενα τον κατεβάσετε από εδώ .
Μπορείτε να ανεβάσετε μόνο αρχεία της μορφής PDF ,μεγέθους έως 10ΜΒ και τα οποία δεν θα πρέπει να είναι κλειδωμένα .
Εάν έχετε πρόβλημα ελέγξτε:
Χρήσιμες πληροφορίες για όλα μπορείτε να βρείτε στον επίσημο ιστότοπο του ΟΒΙ εδώ
Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Help desk του ΟΒΙ.
*Μπορείτε να δείτε την προεπισκόπιση της αίτησής σας, μεταβαίνοντας στις υποβληθείσες αιτήσεις , πατώντας πάνω στην αίτηση
Ανοίγω και πάλι τον περιηγητή (browser) και εκεί βρίσκονται όλα τα στοιχεία της αίτησης μέχρι πριν τη διακοπή. Επανελέγχω, ανεβάζω τα αρχεία που απαιτούνται και αποστέλλω την αίτησή μου κανονικά.
Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί Α\Υ στην αίτηση που υποβάλλατε παρακαλούμε μην προβείτε σε πληρωμή και επικοινωνήστε με την ομάδα του Help Desk στο help_desk@obi.gr και στο τηλέφωνο 210 6183692-693-694 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Για να δείτε εαν η κατάσταση αίτησης είναι οριστική ή θέλει αποδοχή καταθέτη, καθώς και τον αριθμό κατάθεσης, αριθμό υπόθεσης θα πρέπει να πάτε στις υποβληθείσες αιτήσεις , να βρείτε την αίτηση που είχατε υποβάλλει και να πάτε στις οριστικοποιήσεις για να βρείτε τις συγκεκριμένες πληροφορίες.
Δεν μπορείτε να αποθηκεύσετε την αίτηση σας αφού την υποβάλλεται. εκτός άμα έχουν κρατήσει τα στοιχεία ο browser.
Δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγή της αίτησης που έχετε υποβάλλει. στην πιθανότητα κάποιου λάθους θα πρέπει να μας αποστείλετε συμπληρωματικά ή αίτηση μεταβολών ανάλογα την περίπτωση.