Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων

Συχνές ερωτήσεις

Δεν μπορώ να εγγραφώ

Προσπαθώ να εγγραφώ μέσω taxisnet και με επαναφέρει στην αρχική οθόνη της εφαρμογής

Πιθανότατα  έχετε εγγραφεί προηγούμενα με τα ίδια στοιχεία taxis αλλά με διαφορετικό mail. Ελέγξτε αν το έχει κάνει κάποιος συνάδελφός σας από το ίδιο γραφείο.  Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Helpdesk του ΟΒΙ

Προσπαθώ να εγγραφώ με ψηφιακή υπογραφή και δεν ανταποκρίνεται το σύστημα.

Επικοινωνείστε με το Helpdesk του ΟΒΙ

Κάνω εγγραφή αλλά δεν μου έρχεται το mail επιβεβαίωσης

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση στο mail σας
  • Ελέγξτε αν έχετε βάλει το σωστό mail
  • Ελέγξτε μήπως το mail έχει πάει στα ανεπιθύμητα, junk κ.λ.π.

Δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή (δεν μπορώ να κάνω login)

Ελέγξτε

  • Αν έχετε όντως κάνει εγγραφή
  • Αν το όνομα χρήστη και το συνθηματικό που χρησιμοποιείτε είναι τα σωστά
  • Οτι είστε σε σωστή γλώσσα και έχετε απενεργοποιημένα τα κεφαλαία
  • Ότι είστε συνδεδεμένοι στο internet

Σε άλλη περίπτωση επικοινωνείστε με το Helpdesk του ΟΒΙ

Δεν εμφανίζονται σωστά οι οθόνες (εμφανίζονται λευκές ή άλλοιωμένες οθόνες)

Εάν προσπαθείτε να μπείτε με Internet Explorer δοκιμάστε με Chrome ή Mozilla.

Αν δεν έχετε εγκατεστημένο κανέναν από τους δύο ζητείστε βοήθεια από το Help desk για να τους εγκαταστήσετε.

Πώς μπορώ να πληρώσω εάν δεν έχω κάρτα

Μπορείτε να πληρώσετε με τον κωδικό RF εμφανίζεται μόλις οδηγηθείτε σε περιβάλλον τράπεζας. Αντιγράφετε τον κωδικό RF και πληρώνετε είτε με web-banking είτε στο γκισέ της τράπεζας είτε στα ειδικά μηχανήματα που υπάρχουν τις τράπεζες και δέχονται πληρωμή με κωδικό. Σημειώνεται ότι αποδεκτό είναι μόνον το ποσό που αναφέρεται στην αίτηση.

Προβλήματα με τον browser που χρησιμοποιώ

Για να δείτε ποια έκδοση περιηγητή (browser) έχετε μπορείτε να πάτε στη ιστοσελίδα https://www.whatismybrowser.com/

Και αυτομάτως θα δείτε στην οθόνη την έκδοση του λειτουργικού και του περιηγητή που έχετε.

Προτιμητέος περιηγητής ο chrome τον οποίο αν δεν έχετε μπορείτενα τον κατεβάσετε από εδώ

Για τις αιτήσεις

Δεν μπορώ να ανεβάσω το αρχείο που επιθυμώ

Μπορείτε να ανεβάσετε μόνον pdf αρχεία έως 10ΜΒ . Αν έχετε πρόβλημα ελέγξτε

  • Ξανά τη σύνδεση στο internet
  • Μήπως το αρχείο είναι πολύ μεγάλο σε μέγεθος .
  • Μήπως η ταχύτητα του δικτύου σας είναι πολύ χαμηλή
  • Μήπως υπάρχουν ρυθμίσεις ασφαλείας στην τοπική σας εγκατάσταση που το εμποδίζουν (firewall κ.λ.π.).

Όταν έχω απορίες για τη διαδικασία και τους όρους χορήγησης

Χρήσιμες πληροφορίες για όλα μπορώ να βρω στον επίσημο ιστότοπο του ΟΒΙ εδώ

Πώς γνωρίζω ότι η αίτησή μου έχει καταχωρηθεί με επιτυχία.

  • Μπορώ να πάω στο μενού «Υποβληθείσες αιτήσεις» και να δω τον κατάλογο των αιτήσεων που έχω υποβάλει. Εάν δίπλα στην αίτησή μου εμφανίζεται ένα ποσό σημαίνει ότι είναι ακόμη απλήρωτη και πατώντας πάνω στο ποσό οδηγούμαι στο περιβάλλον της Τράπεζας για να πληρώσω. 
  • Όταν δίπλα στην αίτηση δεν εμφανίζεται ποσό σημαίνει ότι είναι ολοκληρωμένη, πληρωμένη και έχει πάρει το δρόμο για τη διαδικασία έγκρισης.
  • Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορώ να πατήσω επάνω οπότε ανοίγει και μπορώ να τη δω αναλυτικά αλλά δεν μπορώ να αλλάξω τίποτε.

Η σύνδεσή μου διακόπτεται ενώ καταχωρώ την αίτηση.

  • Ανοίγω και πάλι τον περιηγητή (browser) και εκεί βρίσκονται όλα τα στοιχεία της αίτησης μέχρι πριν τη διακοπή. Επανελέγχω, ανεβάζω τα αρχεία που απαιτούνται και αποστέλλω την αίτησή μου κανονικά.

Δεν εμφανίζεται ο Α\Υ (αριθμός υπόθεσης) της αίτησης μου στις υποβληθείσες αιτήσεις.

  • Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί Α\Υ στην αίτηση που υποβάλλατε παρακαλούμε μην προβείτε σε πληρωμή και επικοινωνήστε με την ομάδα του Help Desk στο help_desk@obi.gr  και στο τηλέφωνο 210 6183692-693-694 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.